flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Випущено нову версію системи відеоконференцзв’язку

16 січня 2021, 09:23

Для покращення роботи системи відеоконференцзв’язку при проведенні судових засідань в дистанційному режимі державним підприємством "Центр судових сервісів" 28 грудня 2020 року випущено нову версію її програмного забезпечення, яка зокрема дозволяє:

  • одночасне виведення на трибуну до 30 учасників відеоконференції;
  • проведення нарад з одночасним підключенням до 80 учасників;
  • запис судового засідання та його збереження на сервері;
  • можливість здійснення ведення, перегляду, друку та скачування протоколу (журналу) судового засідання, а також його збереження на сервері;
  • можливість здійснення перегляду судом, як організатором відеоконференцій всіх проведених конференцій;
  • можливість запрошення до конференції групи осіб;
  • можливість формування графіку проведення засідань;
  • можливість здійснення он-лайн дзвінка до служби підтримки користувачів, а також надсилання повідомлень на спеціально створені веб-чати в Telegram, Viber та Facebook Messenger.

Крім того, з метою забезпечення ергономічності адміністратором системи відеоконференцзв’язку також було оптимізовано її користувацький інтерфейс.

Загалом з початку запровадження системи відеоконференцзв’язку  зареєстровано більше 20 тис. користувачів та проведено більше 60 тис. судових засідань у режимі відеоконференції.

Додатково!

На виконання вимог процесуального законодавства в частині можливості забезпечення дистанційної участі сторін в судових засіданнях розроблено та затверджено Порядок роботи з технічними засобами відеоконференцзв’язку під час судового засідання в адміністративному, цивільному та господарському процесах за участі сторін поза межами приміщення суду (наказ ДСА України від 23.04.2020 № 196).

Крім того, запроваджена система відеоконференцзв’язку відповідно до наданого експертного висновку Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України відповідає вимогам нормативних документів з технічного захисту інформації. 

В цілому з квітня 2020 року державним підприємством "Центр судових сервісів" з метою удосконалення системи відеоконференцзв’язку реалізовано такі функціонали, що забезпечують можливість:

авторизації користувачів за кваліфікованим електронним підписом (далі – КЕП), у тому числі за допомогою сервісу MobileID;

зображення ключа в списку учасників та у заголовку вікна зображення такого учасника;

вибору роздільної здатності камери, що дає змогу уникнути використання віртуальних камер  для залів судових засідань (також це дозволяє збільшити кількість користувачів у відеоконференції);

за необхідності відмінити запрошення на трибуну учасників відеоконференції (сервіс реалізований для організатора цієї відеоконференції);

відображення мікрофона біля реквізитів учасника відеоконференції, запрошеного на трибуну.

обміну файлами між усіма учасниками судового процесу під час проведення відеоконференцзв’язку та оптимізовано алгоритм пошуку учасників процесу.

оповіщення про додавання або видалення файлів під час проведення відеоконференції, про запрошення учасника судового процесу до відеоконференції або на трибуну (оповіщення надходять за допомогою спливаючого системного вікна та звукового супроводження);

додавання та/або видалення працівником апарату суду всіх учасників судового процесу за допомогою однієї кнопки;

виклику працівником апарату суду всіх учасників судового процесу на трибуну та/або їх зняття за допомогою однієї кнопки;

відкріпляти учасником судового процесу свій кваліфікований електронний підпис.

автоматичного виведення організатором відеоконференції на трибуну всіх учасників судового засідання;

автоматичного підтвердження на запрошення до відеоконференції (функцію реалізовано для слідчих ізоляторів та установ виконання покарань);

автоматичного збереження доданих під час відеоконференції файлів у новій вкладці;

додано нову роль "Адміністратор організації", що дозволяє переглядати в службового кабінеті всі відеоконференції, які проводилися в цій організації;

внесення змін у профіль користувача;

додано новий блок "Вийшли з конференції" (цей блок необхідний у разі, самостійно виходу з конференції учасника судового процесу).

Також, службою підтримки Державного підприємства "Центр судових сервісів" на офіційних веб-сайтах ДСА України та територіальних управлінь ДСА України в розділі "Контакти" розміщено кнопку "Запис на відеоприйом" для проведення керівництвом цих органів прийому громадян в дистанційному режимі.

Оптимізовано відображення учасників судового процесу (в першу чергу тепер відображаються ті учасники, які авторизувалися за допомогою кваліфікованого електронного підпису) та опису організатора відеоконференції.

На веб-сайті системи відеоконференцзв’язку для зручності її користувачів та з метою оперативного пошуку необхідних інструкцій щодо порядку користування нею або номеру телефону служби технічної підтримки, або перевірки налаштування обладнання додано нові іконки.