Інше
Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ПРО УПРАВЛІННЯ
ПРЕС-ЦЕНТР
ГРОМАДЯНАМ
ПОКАЗНИКИ ДІЯЛЬНОСТІ
ІНШЕ
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Івано-Франківській області, ПЛАН РОБОТИ на 2016 рік
|
З А Т В Е Р Д Ж Е Н О Наказ територіального управління Державної судової адміністрації України в Івано-Франківській області № 03-09/01 від 04 січня 2016 року
|
П Л А Н Р О Б О Т И
територіального управління Державної судової адміністрації України
в Івано-Франківській області на 2016 рік
Загальні заходи
№ п/п |
Назва заходів |
Термін виконання |
Відповідальна особа за виконання |
Результат |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1. |
Забезпечення діяльності судів (організаційне, фінансове) за 2015 рік, обговорити на підсумковій нараді із суддями місцевих судів |
лютий 2016 р. |
Рибак О.І. |
|
2. |
Проводити оперативні наради з обговорення питань роботи територіального управління |
відповідно до Регламенту про оперативні наради в ТУ ДСА України, по мірі необхідності |
Рибак О.І. |
|
3. |
Брати участь в роботі колегій ДСА України |
відповідно до доведеного графіка |
Рибак О.І. |
|
4. |
На виконання Закону України «Про судоустрій та статус суддів» від 07 липня 2010 року, спільно з облдержадміністрацією, органами суддівського самоврядування проводити роботу, спрямовану на створення додаткових можливостей розвитку інформаційного, матеріально-технічного забезпечення діяльності судів, соціального забезпечення судів області |
постійно |
Рибак О.І. |
|
5. |
Брати участь у спільних нарадах апеляційного суду з суддями місцевих загальних судів області |
по мірі проведення |
Рибак О.І. |
|
6. |
Вживати заходів по забезпеченню охорони приміщень місцевих судів області |
постійно |
Рибак О.І. |
|
7. |
Проводити вивчення стану організації діловодства, розгляду звернень громадян, кодифікаційної роботи ведення архівної справи в судах області (додаток 1) |
згідно затвердженого плану |
Рибак О.І., робоча група територіального управління |
|
8. |
Контролювати організацію діловодства в територіальному управлінні Державної судової адміністрації в Івано-Франківській області |
постійно |
Рибак О.І. |
|
9. |
Тримати на контролі стан виконавської дисципліни територіального управління Державної судової адміністрації в Івано-Франківській області |
постійно |
Рибак О.І. |
|
10. |
Забезпечувати виконання наказу Державної судової адміністрації України № 97 від 25 серпня 2009 року «Про організацію роботи органів державної судової адміністрації та впорядкування звітної інформації щодо діяльності територіальних управлінь державної судової адміністрації» |
щоквартально, до 15 числа місяця, що настає за звітним |
Рибак О.І. |
|
11. |
Аналізувати стан виконання постанов колегій Державної судової адміністрації України з метою належного, якісного та своєчасного їх виконання |
щоквартально, до 15 числа місяця, що настає за звітним |
Рибак О.І. |
|
12. |
Проводити навчальні семінари-тренінги з питань діловодства, звернень громадян та архівної справи (з керівниками апаратів місцевих загальних та спеціалізованих судів області) |
протягом року |
Рибак О.І., керівники структурних підрозділів |
|
13. |
Організація проведення державних закупівель товарів, робіт та послуг за державні кошти на 2016 рік |
протягом року |
Рибак О.І., Члени комітету з конкурсних торгів |
|
14. |
Проводити наради з головами та керівниками апаратів місцевих загальних судів області |
щоквартально |
Рибак О.І. |
|
15. |
Контролювати проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад пов’язаних із виконанням функцій Держави або місцевого самоврядування відповідно до вимог ЗУ «Про очищення влади» |
у разі потреби |
Рибак О.І. |
|
Відділ планово-фінансової діяльності бухгалтерського обліку та звітності
№ п/п |
Назва заходів |
Термін виконання |
Відповідальна особа за виконання |
Результат |
1. |
Провести аналіз фінансування судів області по підсумках роботи в розрізі КЕКВ та фондів за 2015 рік Провести порівняльний аналіз за 2014-2015р.р.
|
Січень |
Грицяк В.В. Качорак М.В. Гринечко В.В Гах С.В. Томішак М. Г. |
|
2. |
Провести аналіз роботи відділу за 2015 рік. Підготовка документів до річного звіту |
І половина січня |
Грицяк В.В. Качорак М.В. Гринечко В.В. Гах С. В..- Томішак М. Г. |
|
3 |
Забезпечувати своєчасну здачу місячної, квартальної та річної звітності по місцевих судах області, управлінню до пенсійного фонду, управлінню статистики, фонду соцстраху, податкову інспекцію м. Івано-Франківськ, ГУ ДКСУ та ДСА України |
щомісячно |
Грицяк В.В. Качорак М.В. Гринечко В.В. Гах С. В. Томішак М. Г.
|
|
4 |
Узагальнення потреби місцевих судів області. Укладання договорів з постачальниками. Отримання і видача матеріальних цінностей, господарських товарів |
постійно |
Гринечко В.В. |
|
5 |
Проводити аналіз кредиторської заборгованості в місцевих судах області та вживати заходи щодо її погашення |
щомісячно |
Грицяк В.В. Томішак М. Г. |
|
6 |
Довести до кожного місцевого суду кошторисні призначення на 2016 рік в розрізі судів |
І квартал 2016 р. (або протягом кварталу при прийнятті бюджету на 2016 рік) |
Грицяк В.В. Качорак М.В. |
|
7 |
Привести у відповідність з номенклатурою справ бухгалтерські документи за 2015 рік Узагальнення та впорядкування документів
|
І квартал 2016 р. (узагальнення) постійно (впорядкування) |
Грицяк В.В. Качорак М.В. Гринечко В.В. Гах С.В. Томішак М. Г. |
|
8 |
Забезпечувати своєчасне використання коштів судів та управління по рахунках в органах державного казначейства
|
постійно |
Грицяк В.В. Качорак М.В. Гринечко В.В. Гах С.В. Томішак М. Г. |
|
9 |
Розробити проект бюджетного запиту на 2017 рік |
травень- червень (відповідно до вимог та термінів ДСА України) |
Грицяк В.В. Качорак М.В. Гринечко В.В. Гах С.В. Томішак М. Г. |
|
10 |
Складання меморіальних ордерів, згідно первинних бухгалтерських документів, контроль за проведенням витрат управління та місцевих судів області відповідно вимог щодо кодів бюджетної класифікації видатків державного бюджету. Облік касових та фактичних видатків. Головна книга |
щомісячно |
Грицяк В.В. Качорак М.В. Гринечко В.В. Гах С.В. Томішак М. Г. |
|
11 |
Облік, списання господарських товарів по управлінню та судах області |
постійно |
Гринечко В.В. Гах С.В. Томішак М. Г. |
|
12 |
Нарахування та виплата заробітної плати працівникам управління та місцевих судів області. |
постійно |
Качорак М.В. |
|
13 |
Робота над листами, документами виконання доручень |
постійно |
Грицяк В.В. Качорак М.В. Гринечко В.В. Гах С.В. Томішак М. Г. |
|
14 |
Оздоровлення суддів та працівників місцевих судів області |
постійно |
Гах С.В. |
|
15 |
Проведення розрахунків по комунальних послугах |
постійно |
Томішак М. Г. Гах С.В. |
|
16 |
Збір і аналіз інформації про потреби на 2017 рік судів області |
листопад- грудень |
Гринечко В.В. |
|
17 |
Організувати навчання керівників апаратів (відповідальних працівників) по використанню та належному обліку матеріальних цінностей та інших питаннях пов’язаних з роботою місцевих судів |
по мірі потреби (не менше 1-го разу на квартал) |
Грицяк В.В. |
|
18 |
Провести інвентаризацію матеріальних цінностей в територіальному управлінню та судах області. Провести аналіз поданих інвентаризаційних описів по судах області, порівняти з даними бухгалтерського обліку |
листопад- грудень |
Грицяк В.В. Гринечко В.В. Качорак М.В. Гах С.В. Томішак М. Г. |
|
19 |
Упорядкування бухгалтерських документів відповідно до встановленого порядку |
постійно |
Грицяк В.В. Качорак М.В. Гринечко В.В. Гах С.В. Томішак М. Г. |
|
20 |
Внесення змін до мережі розпорядників коштів державного бюджету |
грудень 2016 |
Грицяк В.В. Гах С.В. Томішак М. Г. |
|
Сектор організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій
№ з/п |
Назва завдання |
Термін виконання |
Виконавці |
Відомості про виконання |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1. |
Підготовка та надання до ДСА України інформаційно-аналітичної інформації. |
щоквартально до 15 числа |
Подольська М.Ю. Твердохліб С.В.
|
|
2. |
Підготовка та надання до ДСА України доповідної записки про діяльність сектору |
до 05 січня 2016 р до 05 липня 2016 р |
Подольська М.Ю. Твердохліб С.В.
|
|
3. |
Забезпечення адміністрування автоматизованих робочих місць працівників територіального управління |
постійно |
Твердохліб С.В.
|
|
4. |
Організація робіт щодо інсталяції програмного забезпечення |
постійно |
Твердохліб С.В.
|
|
5. |
Здійснення адміністрування WEB сторінки та використання ресурсів локальної обчислювальної мережі в територіальному управлінню та місцевих загальних судах |
постійно |
Твердохліб С.В.
|
|
6. |
Забезпечення введення в експлуатацію, встановлення, обслуговування комп'ютерної техніки, периферійного обладнання та оргтехніки, що експлуатуються в територіальному управлінні |
у разі потреби |
Твердохліб С.В.
|
|
7. |
Здійснення робочих поїздок в місцеві суди області з питань, що відносяться до компетенції сектору |
у разі потреби |
Подольська М.Ю. |
|
8. |
Вивчення організації роботи місцевих судів та надання методичної допомоги у роботі суду з питань, що відносяться до компетенції сектору |
згідно графіку |
Подольська М.Ю. |
|
9. |
Проведення аналізу даних ведення обліково-статистичної роботи територіального управління за 2015 рік та 1-ше півріччя 2016року |
січень, липень 2016 р |
Подольська М.Ю. |
|
10. |
Підготовка та подання до ДСА України зведених статистичних звітів за формами № № 1-1, 2-А, 2-Ц, 3, 4,6,7,8 |
до 20 січня 2016 р до 20 липня 2016 р |
Подольська М.Ю. |
|
11. |
Підготовка та подання до ДСА України статистичного звіту за формою № 1-л «Звіт про розгляд місцевими загальними судами кримінальних справ за статтями 209, 209.1, 306 КК України» |
щоквартально до 15 числа |
Подольська М.Ю. |
|
12. |
Підготовка та подання до ДСА України статистичного звіту за формою № 1-ОП «Звіт про оперативність розгляду місцевими судами кримінальних справ», №1-1-ОП «Звіт про оперативність розгляду місцевими загальними судами матеріалів кримінального провадження», № 10 «Звіт про звільнення від сплати та повернення судового збору в місцевих та апеляційних судах»
|
щоквартально до 10 числа |
Подольська М.Ю. |
|
13. |
Оперативне подання інформації та звітів до ДСА України по виборах та щодо застосування Закону України «Про амністію» |
в термін визначений ДСА України |
Подольська М.Ю. |
|
14. |
Проведення аналізу даних судової статистики про роботу місцевих судів області за 2015 рік у порівнянні з 2014 роком та 1 півріччя 2015 року з 1 півріччям 2016 року |
лютий серпень |
Подольська М.Ю. |
|
15. |
Підготовка та подання до ДСА України статистичних звітів за формою №№ 6, 7, 8 |
до 20 січня 2016 р до 20 лютого 2016 р |
Подольська М.Ю. Твердохліб С.В.
|
|
16. |
Взаємозвірка про кількість сформованих карток на особу, стосовно якої судом розглянуто матеріали кримінального провадження (із зазначенням кількості карток, матеріали кримінальних проваджень які надіслані до ТУ ДСА України) |
щоквартально |
Подольська М.Ю.
|
|
17. |
Проведення навчань для працівників апаратів місцевих судів з питань ведення діловодства, судової статистики та інших питань, що відносяться до компетенції сектору |
відповідно до окремого плану |
Подольська М.Ю. Твердохліб С.В.
|
|
18. |
Надання пропозицій щодо вдосконалення форм і методів роботи суду в частині інформаційного забезпечення діяльності суду
|
у разі потреби |
Твердохліб С.В.
|
|
19. |
Здійснення контролю щодо використання місцевими загальними судами проекту «електронний суд» (надсилання sms– повідомлень) |
в продовж року |
Твердохліб С.В.
|
|
20. |
Дотримання технології експлуатації програмного забезпечення та використання антивірусного захисту локальної комп'ютерної мережі |
в продовж року |
Твердохліб С.В.
|
|
21. |
Прийняття участі в нарадах, колегіях, президіях з питань роботи сектору |
у разі потреби |
Подольська М.Ю. |
|
22. |
Прийняття участі у навчаннях, семінарах, підвищенні кваліфікації |
впродовж року |
Подольська М.Ю. Твердохліб С.В.
|
|
23. |
Надання консультативної допомоги працівникам територіального управління, суддям і працівникам апарату суду з питань роботи та використання комп'ютерного обладнання і програмного забезпечення |
постійно |
Твердохліб С.В.
|
|
24. |
Виконання інших завдань та запланованих заходів, які покладено на сектор |
постійно |
Подольська М.Ю. Твердохліб С.В.
|
|
25. |
Моніторинг використання місцевими загальними судами відеоконференцзв’язку |
постійно |
Твердохліб С.В.
|
|
Сектор матеріально-технічного та господарського забезпечення, організації діяльності служби судових розпорядників
№ з/п |
Назва завдання |
Термін виконання |
Виконавці |
Відомості про виконання |
1. |
Підготовка та надання до ДСА України інформаційно-аналітичної довідки та критеріїв оцінки роботи ТУ ДСА України в області |
щоквартально до 15 числа |
Сушко В.М. Дрогомирецька І.М. |
|
2. |
Здійснення заходів щодо оформлення правоустановлюючих документів на нерухоме майно та на земельні ділянки місцевих судів області, відповідно до вимог чинного законодавства |
впродовж року |
Сушко В.М. Дрогомирецька І.А.
|
|
3. |
Здійснення організаційних заходів щодо відселення сторонніх організацій з приміщень місцевих судів області |
впродовж року |
Сушко В.М. Дрогомирецька І.А.
|
|
4. |
Співпраця з керівництвом УМВС в області, працівниками спецпідрозділу судової міліції «Грифон» та ДСО щодо координації роботи з питань незалежності та безпеки суддів та працівників судів, охорони приміщень судів, забезпечення належної доставки підсудних до судів, конвоювання |
постійно |
Сушко В.М.
|
|
5. |
Вжиття заходів щодо належної роботи охоронно-пожежної сигналізації в місцевих судах області |
впродовж року |
Сушко В.М. Дрогомирецька І.А.
|
|
6. |
Здійснення робочих поїздок в місцеві суди області з питань, що відносяться до компетенції сектору |
у разі потреби |
Сушко В.М. Дрогомирецька І.А. |
|
7. |
Вивчення організації роботи місцевих судів та надання методичної допомоги у роботі суду з питань, що відносяться до компетенції сектору |
згідно графіку |
Сушко В.М. Дрогомирецька І.А. |
|
8. |
Підготовка відомостей до ДСА України про державне майно, яке перебуває на балансі у ТУ ДСА за встановленими формами |
на вимогу |
Сушко В.М. |
|
9. |
Подання звіту до ДСА України щодо незалежності та безпеки суддів |
щоквартально до 05 числа |
Сушко В.М. |
|
10. |
Подання щомісячної інформації до ДСА України з різних питань |
щомісячно |
Сушко В.М. Дрогомирецька І.А. |
|
11. |
Вжиття заходів щодо виконання інструкцій з конвоювання у судах |
впродовж року |
Сушко В.М.
|
|
12. |
Забезпечення доступу людей з обмеженими фізичними можливостями до приміщень судів |
впродовж року |
Сушко В.М. Дрогомирецька І.А. |
|
13. |
Проведення навчань для працівників апаратів місцевих судів з питань роботи сектору |
відповідно до окремого плану |
Сушко В.М. Дрогомирецька І.А. |
|
14. |
Ведення списку суддів, які одержали житло, а також тих, які відповідно до чинного законодавства, потребують поліпшення житлових умов |
постійно |
Дрогомирецька І.А. |
|
15. |
Здійснення заходів щодо забезпечення суддів та керівників апаратів ЕЦП |
впродовж року |
Сушко В.М. Дрогомирецька І.А. |
|
16. |
Прийняття участі в нарадах, колегіях, президіях з питань роботи сектору |
постійно |
Сушко В.М. Дрогомирецька І.А.
|
|
17. |
Прийняття участі у навчаннях, семінарах, підвищенні кваліфікації |
впродовж року |
Сушко В.М. Дрогомирецька І.А. |
|
18. |
Представлення інтересів ДСА України та територіального управління в судах, інших установах та організаціях різних форм власності |
впродовж року |
Сушко В.М. Дрогомирецька І.А. |
|
19. |
Вжиття заходів для забезпечення судів належними приміщеннями |
постійно |
Сушко В.М. Дрогомирецька І.А. |
|
20. |
Виконання інших завдань та запланованих заходів, які покладено на сектор |
постійно |
Сушко В.М. Дрогомирецька І.А. |
|
Головний спеціаліст з кадрової роботи
№ п/п |
Назва заходів
|
Термін виконання |
Відповідальна особа за виконання |
Результат |
1. |
Подати статистичну звітність з кадрових питань за формами
|
до 07.02.2016р. |
Сітко В.В. |
|
2. |
Подати інформацію в ДСА України щодо штатної та фактичної чисельності працівників місцевих судів області і територіального управління |
щомісячно |
Сітко В.В. |
|
3. |
Подати до ДСА України звіт за формою «Ветерани війни» |
березень-квітень 2016р. |
Сітко В.В. |
|
4. |
Організувати проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями територіального управління покладених на них обов’язків і завдань за 2015 рік, долучити бланки щорічної оцінки до особових справ |
до 01.03.2016р. |
Сітко В.В. |
|
5. |
Розробити план навчання працівників територіального управління на 2016 рік |
січень-лютий 2016р. |
Сітко В.В. |
|
6. |
Провести роботу щодо формування кадрового резерву на заміщення вакантних посад державних службовців територіального управління. |
до 15.01.16р. |
Сітко В.В. |
|
7. |
Організувати декларування доходів за 2015 рік державними службовцями територіального управління, суддями та працівниками апаратів місцевих судів області, долучити декларації до особових справ та надіслати звіт до ДСА України |
до 01.04.2016р. |
Сітко В.В. |
|
8. |
Забезпечувати роботу щодо формування кадрового резерву на заміщення вакантних посад та надіслати до ДСА України списки осіб, зарахованих до кадрового резерву |
до 05.01.16р. |
Сітко В.В. |
|
9. |
Забезпечити участь суддів, працівників апаратів місцевих судів області та спеціалістів територіального управління у процесі підвищення кваліфікації |
відповідно до окремого плану |
Сітко В.В. |
|
10. |
Проводити навчання для працівників місцевих судів області, відповідальних за ведення кадрового діловодства |
протягом року |
Сітко В.В. |
|
11. |
Проводити роботу по підбору кандидатів для навчання на факультеті підготовки професійних суддів в Одеській національній юридичні академії та Національній юридичній академії ім. Я. Мудрого |
травень-серпень 2016р. |
Сітко В.В. |
|
12. |
Вивчати роботу місцевих судів з питань ведення обліку кадрів та кадрового діловодства |
згідно окремого плану |
Сітко В.В. |
|
13. |
Організовувати проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців територіального управління, приймати від претендентів на посади держаних службовців відповідні документи та подавати їх на розгляд конкурсної комісії |
у разі потреби |
Сітко В.В. |
|
14. |
Вести облік особових справ та трудових книжок державних службовців територіального управління |
постійно |
Сітко В.В. |
|
15. |
Готувати накази начальника територіального управління |
постійно |
Сітко В.В. |
|
16. |
Підготовка графіку щорічних відпусток працівників територіального управління та здійснювати контроль за наданням відпусток відповідної тривалості |
постійно |
Сітко В.В. |
|
17. |
Готувати документи для заохочення та нагородження працівників управління, працівників апаратів місцевих судів області |
у разі потреби |
Сітко В.В. |
|
18. |
Готувати документи щодо призначення пенсії |
у разі потреби |
Сітко В.В. |
|
19. |
Оформляти документи для службових відряджень працівників управління |
у разі потреби |
Сітко В.В. |
|
20. |
Оформляти протоколи по соціальному страхуванню |
постійно |
Сітко В.В. |
|
21. |
Оновлювати інформації з кадрових питань на веб–сайті територіального управління |
у разі потреби |
Сітко В.В. |
|
22. |
Виконувати доручення, накази, вказівки, листи ДСА України та керівництва територіального управління з кадрових питань |
постійно |
Сітко В.В. |
|
23. |
Готувати довідки працівникам територіального управління про місце роботи та стаж |
у разі потреби |
Сітко В.В. |
|
24. |
Готувати табель обліку робочого часу територіального управління |
щомісячно |
Сітко В.В. |
|
25. |
Готувати документи (запити,довідки) спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад пов’язаних із виконанням функцій Держави або місцевого самоврядування відповідно до вимог ЗУ «Про очищення влади» |
у разі потреби |
Сітко В.В. |
|
26. |
Готувати відповіді на запити щодо спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад пов’язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування відповідно до ЗУ «Про запобігання корупції» |
у разі потреби |
Сітко В.В. |
|
27. |
Ведення військового обліку працівників територіального управління |
постійно |
Сітко В.В. |
|
28. |
Наповнення бази даних «WEB-кадри» |
постійно |
Сітко В.В. |
|
Головний спеціаліст з забезпечення договірної та позовної роботи
№ п/п |
Назва заходів
|
Термін виконання |
Відповідальний за виконання |
Результати виконання |
1. |
Представляти інтереси ДСА України та територіального управління в судах |
постійно |
Вузніца Н.М.
|
|
2. |
Виконувати доручення, накази, вказівки, листи ДСА України та керівництва територіального управління з договірної та позовної роботи |
постійно |
Вузніца Н.М.
|
|
3. |
Інформувати юридичне управління ДСА України «Про заходи щодо підвищення ефективності захисту інтересів держави в судах України» |
щоквартально
|
Вузніца Н.М. |
|
4. |
Здійснювати державні закупівлі відповідно до ЗУ «Про державні закупівлі» |
в разі необхідності |
Вузніца Н.М. |
|
5. |
Брати участь в семінарах з підвищення кваліфікації |
постійно |
Вузніца Н.М. |
|
6. |
Розміщувати інформацію про державні закупівлі на офіційному сайті територіального управління |
постійно |
Вузніца Н.М. |
|
7. |
Організовувати проведення оперативних нарад в територіальному управлінні (ведення наради, збір інформації, узагальнення, готувати протокол оперативної наради) |
раз на 10 днів |
Вузніца Н.М. |
|
Провідний спеціаліст з діловодства, контролю та роботи зі зверненнями громадян
№ п/п |
Назва заходів
|
Термін виконання |
Відповідальна особа за виконання |
Результати виконання |
1. |
Подання аналітичної довідки про розгляд звернень громадян
|
до 05 січня 2016 р до 05 липня 2016 р |
Біла А.З.
|
|
2. |
Розгляд звернень (скарги) заяви, громадян |
постійно |
Біла А.З.
|
|
3. |
Подання інформації про доступ до публічної інформації для розміщення на web-сторінці ТУ ДСА України в Івано-Франківській області |
щоквартально |
Біла А.З.
|
|
4. |
Розгляд звернень громадян про доступ до публічної інформації |
постійно |
Біла А.З.
|
|
5. |
Підготовка інформації про участь керівництва в нарадах, семінарах, тренінгах тощо для розміщення на web-сторінці ТУ ДСА України в Івано-Франківській області |
постійно |
Біла А.З.
|
|
6. |
Наповнення інформацією web-сторінок територіального управління в соціальних мережах Facebook та Google+ |
постійно |
Біла А.З.
|
|
7. |
Організація роботи прес-служби територіального управління |
постійно |
Біла А.З.
|
|
8. |
Організація роботи архіву територіального управління, складання номенклатури справ. |
постійно |
Біла А.З.
|
|
Додаток 1 до пункту 7
Плану роботи
територіального управління
Державної судової дміністрації України
в Івано-Франківській області
П Л А Н
проведення територіальним управлінням Державної судової адміністрації України в Івано-Франківській області вивчення стану організації діяльності місцевих загальних судів області у 2016 році
№ з/п |
Найменування суду |
Періоди проведення (2007-2012) |
Характер проведення вивчення |
Термін проведення (заплановано в поточному році) |
Характер проведення вивчення |
1. |
Богородчанський районний суд |
10.09.2008 |
цільове |
|
|
13.05-14.05.2009 |
комплексне |
||||
10.11.2011 |
комплексне |
||||
27.11.2013 |
комплексне |
||||
04.11.2015 |
комплексне |
||||
2. |
Болехівський міський суд
|
21.12.2007 |
комплексне |
|
|
29-30.06.2011 |
комплексне |
||||
28.05.2013 |
комплексне |
||||
20.05.2015 |
комплексне |
||||
3. |
Верховинський районний суд
|
14.04-15.04.2008 |
комплексне |
травень |
комплексне |
11.08.2011 |
комплексне |
||||
06.06.2013 |
комплексне |
||||
15.05.2014 |
цільове |
||||
4. |
Галицький районний суд
|
24.05.2007 |
комплексне |
вересень |
комплексне |
20.11.2008 |
цільове |
||||
30.09.2010 |
комплексне |
||||
06.04.2012 |
комплексне |
||||
28.09.2012 |
цільове |
||||
25.09.2014 |
комплексне |
||||
5. |
Городенківський районний суд |
20.05.-21.05.2010 |
комплексне |
квітень |
комплексне |
14.05.2012 |
комплексне |
||||
28.05.2014 |
комплексне |
||||
6. |
Долинський районний суд |
05.06.2012 |
комплексне |
||
19.06.2014 |
комплексне |
||||
7. |
Івано-Франківський міський суд |
05-06.03.2012 |
комплексне |
|
|
05.03.2015 |
комплексне |
||||
8. |
Калуський міськрайонний суд
|
16.03.2007 |
цільове |
лютий |
комплексне |
21.05.-22.05.2009 |
комплексне |
||||
23.04.2012 |
комплексне |
||||
11.04.2013 |
цільове |
||||
9. |
Коломийський міськрайонний суд
|
11.05.2007 |
комплексне |
|
|
10.02.-11.02.2009 |
комплексне |
||||
08.08.2011 |
комплексне |
||||
24.04.2013 |
Комплексне
|
||||
|
|
29.04.2015 |
Комплексне
|
|
|
10. |
Косівський районний суд
|
23.10-24.10.2007 |
комплексне |
вересень |
комплексне |
19.03.-20.03.2009 |
комплексне |
||||
04.09.2012 |
комплексне |
||||
04.09.2014 |
комплексне |
||||
11. |
Надвірнянський районний суд
|
18.03.2008 |
цільове |
|
|
25.10.2011 |
комплексне |
||||
21-22.03.2013 |
комплексне |
||||
23.06.2015 |
комплексне |
||||
12. |
Рогатинський районний суд |
25.11.2008 |
комплексне |
жовтень |
комплексне |
02.10.2012 |
комплексне |
||||
30.10.2014 |
комплексне |
||||
13. |
Рожнятівський районний суд
|
17.09.2007 |
цільове |
|
|
18.10.2011 |
комплексне |
||||
20.11.2013 |
комплексне |
||||
27.05.2015 |
комплексне |
||||
14. |
Снятинський районний суд
|
24.09.2009 |
комплексне |
|
|
27.09.2011 |
комплексне |
||||
19.09.2013 |
комплексне |
||||
22.09.2015 |
комплексне |
||||
15. |
Тисменицький районний суд
|
06.11.-07.11.2008 |
комплексне |
|
|
22.09.2011 |
комплексне |
||||
24.10.2013 |
комплексне |
||||
25.09.2015 |
комплексне |
||||
16. |
Тлумацький районний суд
|
10.06.-11.06.2008 |
комплексне |
березень |
комплексне |
18.02.-19.02.2009 |
цільове |
||||
28-29.03.2011 |
комплексне |
||||
27.06.2012 |
комплексне |
||||
26.06.2014 |
комплексне |
||||
17. |
Яремчанський міський суд
|
18.05.2007 |
комплексне |
|
|
26.08.2011 |
комплексне |
||||
05.09.2013 |
комплексне |
||||
21.10.2015 |
комплексне |