flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналітична довідка за результатами перевірки (вивчення) стану організації роботи апарату Рожнятівського районного суду за 2014 та перший квартал 2015 року

ЗАТВЕРДЖУЮ:

В.о. начальника територіального управління Державної судової адміністрації України в Івано-Франківській області

                      І.М. Андрієчко

04 червня 2015 року

 

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА

 

за результатами перевірки

стану організації роботи апарату

Рожнятівського районного суду

Івано-Франківської області за 2014 та

1 квартал 2015 року

 

Відповідно до статті 146, 148 Закону України «Про судоустрій та статус суддів»; Положення про територіальні управління Державної судової адміністрації України, затвердженого наказом Державної судової адміністрації України від 05 квітня 2011 року №82; Плану роботи територіального управління на 2015 рік, затвердженого наказом територіального управління від 26 грудня 2014 року №03-03/36; наказу територіального управління від 24 лютого 2012 року №06/2 «Про затвердження порядку, плану та складу робочої групи для проведення перевірки (вивчення) стану організації роботи апаратів місцевих загальних судів області» зі змінами; 27 травня 2015 року перевірено (вивчено) організацію роботи апарату Рожнятівського районного суду з питань, віднесених до компетенції територіального управління робочою групою у складі: Грицяк В.В. – начальника відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності; Сушка В.М. завідувача сектору матеріально-технічного та господарського забезпечення, організації діяльності служби судових розпорядників; Подольської М.Ю. – завідувача сектору організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій; Сітко В.В. – головного спеціаліста з кадрової роботи; Гринечка В.В. головного спеціаліста відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності.

Перевірка стану організації роботи апаратів місцевих загальних судів області – важливий метод організаційного забезпечення їх діяльності, має за мету виявити недоліки у роботі та причини їх походження, допомогти в розробленні заходів щодо усунення цих недоліків, оптимізувати та максимально удосконалити діяльність суду, забезпечити безперешкодний доступ громадян до судів та правосуддя.

Об’єкт дослідження – стан організації роботи апарату Рожнятівського районного суду у 2014 та першому кварталі 2015 року.

 

МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ СУДУ

В ході вивчення роботи суду проведено перевірку наступних напрямків роботи Рожнятівського районного суду.

Матеріально-відповідальна особа суду

Відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та на виконання вимог Інструкції з інвентаризації матеріальних цінностей, розрахунків та інших статей балансу бюджетних установ, затвердженої наказом Головного управління Державного казначейства України у Рожнятівському районному суді відповідно до наказу № 02-04/9 від 10 лютого 2015 року призначено матеріально-відповідальною особою :

- за облік та зберігання компютерної техніки та оргтехнікиголовного спеціаліста з ІТ Сологуба В.В.;

- за облік та зберігання господарських матеріалів, малоцінного інвентаря – старшого секретаря суду Кушнір С.М. (Додаток А копія наказу).

Договір про повну матеріальну відповідальність

Договір про повну (часткову) матеріальну відповідальність працівника укладений між Рожнятівським районним судом в особі керівника апарату суду Фіняк С.В. та Сологубом В.В. і Кушнір С.М., які визначені матеріально-відповідальними  особами суду відповідно до наказу №02-04/9 від 10 лютого 2015 року (Додаток Б, В копії договорів).

Комісія по списанню основних засобів та інших матеріальних цінностей

Щодо списання основних засобів та інших матеріальних цінностей керівником апарату Рожнятівського районного суду 06 червня 2012 року видано наказ № 02-04.4/32 «Про склад постійно діючої комісії по списанню матеріальних цінностей». (Додаток Г копія наказу).

Матеріальні цінності

Видача та списання матеріалів, господарських товарів, малоцінного та швидкозношуваного інвентарю проводиться згідно актів і відомостей витрат матеріалів на потреби установи з дотриманням єдиних вимог. Документи знаходяться в окремій папці.

Придбанні матеріальні цінності, господарські товари використанні належним чином та за призначенням.

Облік (надходження - списання) основних засобів в розрізі рахунків бухгалтерського обліку ведеться відокремлено, підсумовано обороти на початок року, по місяцях та на кінець року, в суді ведеться номенклатурна справа 01-104 «Журнал обліку основних засобів». Журнал обліку ведеться також в електронному варіанті, та роздруковується щоквартально. За 2014 рік документи підшито в окрему папку.

Інвентаризація всіх наявних основних фондів, господарських матеріалів, малоцінного інвентарю суду проводилась станом на 01.11.2014 року. Результати інвентаризації були подані на затвердження ТУ ДСА України в Івано-Франківській області. Наявність всіх матеріальних цінностей відповідає залишкам по рахунках.

Однак, на момент проведення перевірки встановлено, що інвентарні номери присутні не на всіх основних засобах.

Друкована продукція (марки поштові)

Облік надходження та витрат маркованої продукції в суді здійснюється відповідальною особою за реєстрацію вихідної кореспонденції суду (відповідно до наказу керівника апарату суду від 16.02.2015 року) обов’язки по реєстрації та відправленні вихідної кореспонденції суду покладено на секретаря судового засідання Юречко Т.Б.

Марки та марковані конверти зберігаються в сейфі в керівника апарату суду. Накладні та акти списання поштових витрат знаходяться у номенклатурній справі № 01-61 «Накладні та акти списання поштових витрат».

Облік особистих речей працівників

Облік особистих речей працівників апарату суду здійснюється відповідно до Номенклатури справ суду на 2015 рік, затвердженої головою суду Калиній Г.В. 10 грудня 2014 року, погодженої протоколом засідання ЕПК архівного відділу Рожнятівської РДА 12 грудня 2014 року. В суді ведеться номенклатурна справа № 01-63 «Договори про повну матеріальну відповідальність за зберігання майна суддів та працівників апарату суду».

Заяви та договори відповідального зберігання суддів та працівників апарату суду підписані, скріплені гербовою печаткою суду та зберігаються у номенклатурній справі. Ведеться реєстр укладених договорів відповідального зберігання. Відповідальною особою за ведення даної номенклатурної справи є керівник апарату суду Фіняк С.В. Щоквартально надсилається інформація до ТУ ДСА України в Івано-Франківській області щодо укладених договорів відповідального зберігання.

Судовий збір

Відповідальною особою за облік судового збору в суді є старший секретар суду Кушнір С.М.

Відповідно до Номенклатури справ Рожнятівського районного суду на 2014 рік, в суді велись наступні номенклатурні справи:

№ 01-74 « Листування з ТУ ДСА України в Івано-Франківській області щодо обліку сум судового збору», складається з:

а) «Виписки про сплату судового збору»;

б) «Звіти про надходження коштів судового збору»;

в) «Ухвали, довідки про повернення коштів по сплаті судового збору».

Відповідно до Номенклатури справ суду на 2015 рік в суді ведеться номенклатурна справа № 01-74 «Листування з ТУ ДСА України в Івано-Франківській області щодо сум судового збору», яка має 3 (три) частини:

а) «Виписки про сплату судового збору»;

б) «Звіти про справляння, звільнення від сплати та повернення коштів судового збору»;

в) «Подання про повернення коштів по сплаті судового збору».

 

ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ СУДУ З ВЕДЕННЯ СУДОВОЇ СТАТИСТИКИ, ДІЛОВОДСТВА ТА АРХІВУ СУДУ

Під час вивчення роботи апарату Рожнятівського районного суду Івано-Франківської області щодо організації роботи з ведення діловодства та обліково-статистичної роботи охоплено ряд питань, а саме:

- складання номенклатури справ суду;

- реєстрація та облік звернень громадян;

- приймання, облік і зберігання речових доказів та особистих документів у судових справах;

- ведення автоматизованої систему документообігу суду;

Під час перевірки, спеціалістами територіального управління надані відповідні роз’яснення працівникам апарату суду по всім питанням, які викликають труднощі у роботі.

Номенклатура справ суду на 2015 рік розглядалась експертною комісією суду, затверджена головою суду 27 грудня 2013 року, погоджена протоколом засідання експертно-перевірної комісії Держархіву Івано-Франківської області від 24 грудня 2013 року. Впродовж 2014 року проведено 5 засідань експертної комісії суду, станом на 27.05.2015 року відбулось 3 засідання. До складу експертної комісії суду включено представника ЕПК (ЕК) державної архівної установи, у зоні комплектування якої перебуває відповідний суд, що відповідає вимогам п.3.3.1 Інструкції «Про порядок передання до архіву місцевого та апеляційного суду, зберігання в ньому, відбору та передання до державних архівних установ та архівних відділів міських рад судових справ та управлінської документації суду» затвердженої наказом ДСА України від 15.12.2011 року №168.

Слід зазначити, що номенклатура справ в у повній мірі відображає систематизований перелік найменувань справ, створюваних у діловодстві суду, оформлених у відповідному порядку, чим забезпечує формування єдиної системи справ, їх обліку, швидкого пошуку документів за змістом та видом.

Реєстрація та облік звернень громадян

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» голова Рожнятівського районного суду здійснює прийом громадян кожного понеділка, керівник апарату суду – кожного вівторка, заступник керівника апарату – кожної п’ятниці. Графік прийому громадян затверджений наказом голови суду від 05.05.2015 року № 02-02/4 і розміщений на дошці оголошень в приміщенні суду.

Станом на 27.05.2015 року на прийомі у голови суду зареєстровано 20 громадян, у 2014 році – 44; у керівника апарату суду станом на 27.05.2015 року – 18, в 2014 році – 48; у заступника керівника апарату станом на 27.05.2015 року – 18, в 2014 році – 30. Станом на 27.05.2015 року в суді зареєстровано 2 письмових звернення. На звернення громадян заведено переведення та картка реєстрації, яка відповідає вимогам «Інструкції з діловодства за зверненням громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднання громадян на підприємствах, установах, організаціях незалежно від форм власності в засобах масової інформації». Відповідь на звернення надається у термін до 2 днів.

Доступ до публічної інформації про роботу Рожнятівського районного суду забезпечується шляхом систематичного та оперативного оприлюднення інформації на інформаційних стендах, на офіційному веб-сайті суду в мережі Інтернет, гласності судових засідань та у вигляді надання інформації за запитами на інформацію. На момент перевірки в суді зареєстровано 2 письмових запити на публічну інформацію,  у 2014 році – 2. Відповідь на запити надано вчасно у встановлені Законом терміни.

Приймання, облік та зберігання речових доказів та особистих документів у судових справах, які надійшли до суду у 2014- 2015 роках відповідає вимогам п.п.46, 53, 78, 84 «Інструкції про порядок вилучення, обліку, зберігання та передачі речових доказів у кримінальних справах, цінностей та іншого майна органами дізнання, досудового слідства і суду». При реєстрації та обліку речових доказів не порушені вимоги додатку 11 до п. 11.9, 11.11,11.14. «Інструкції з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді АРК та Вищому спеціалізованому судді України з розгляду цивільних і кримінальних справ», затвердженої наказом ДСА України 17.12.2013 року № 173. В журналі зазначено фактичне місце зберігання речових доказів (у металевому сейфі суду). Слід зазначити, що станом на 27.05.2015 року проведено акт взаємозвірки Рожнятівського районного суду із Рожнятівським РВ УМВС щодо виконання вироків в частині речових доказів, проведено перевірку стану та умови зберігання речових доказів, правильність ведення документів по їх прийому, обліку, передачі відповідно до п.п.82,83 Інструкції про речові докази.

Ведення автоматизованої системи документообігу суду

Діловодство Рожнятівського районного суду здійснюється згідно з «Положенням про автоматизовану систему документообігу суду» (далі – Положення), затвердженим Рішенням Ради суддів України від 2 квітня 2015 року № 25, погодженим Головою ДСА України від 2 квітня 2015 року № 45 та вимогами «Інструкції з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді АРК та Вищому спеціалізованому судді України з розгляду цивільних і кримінальних справ», затвердженої наказом ДСА України 17.12.2013 року № 173 (далі – Інструкція).

Автоматизовано ведеться прийом і реєстрація процесуальних документів та судових справ, передавання процесуальних документів і судових справ для розгляду, робота з судовими справами та матеріалами до їх завершення.

Усе листування, що стосується судових справ і матеріалів, зареєстрованих у відповідних обліково-статистичних картках чи реєстраційних журналах, ведеться за єдиним унікальним номером провадження. Процесуальні документи зберігаються в автоматизованій системі документообігу суду та скріплюються електронним цифровим підписом головуючого судді (судді-доповідача). В матеріалах справ на кожній сторінці процесуального документа є унікальний штрих-код, який розміщений в нижньому правому куті документа і дає можливість його ідентифікувати.

З метою реалізації подальшого впровадження інформаційних технологій Рожнятівським районним судом впродовж 2014 року та станом на 27.05.2015 року здійснювались організаційні заходи, спрямовані на покращення роботи суду. Тривала робота щодо забезпечення функціонування автоматизованої системи електронного документообігу в суді.

Відповідно до Законів України «Про судоустрій і статус суддів» та «Про доступ до судових рішень» забезпечується систематичне відправлення судових рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень (далі – ЄДРСР) і ведеться постійний контроль за наповненням Рожнятівським районним судом вказаного реєстру.

Впродовж 2014 року та станом на 27.05.2015 року відправлено всі судові рішення до ЄДРСР, які підлягали відправці.

Забезпечено безперешкодний доступ суду до відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців шляхом підключення через Реєстраційний портал.

З метою створення єдиного інформаційного простору судової системи продовжується забезпечення виконання заходів щодо підключення інформаційно-телекомунікаційної системи суду до високошвидкісного каналу передачі даних.

З метою забезпечення своєчасного отримання учасниками процесу повісток, повідомлень та інших документів з розгляду судових справ, а також надсилання до суду будь-яких документів, пов’язаних з відкриттям провадження та розглядом судових справ, впроваджено проект «Електронний суд», завдяки якому сторони судового процесу мають можливість у максимально стислий термін отримувати копії усіх процесуальних документів у справі в електронному вигляді. Наразі суд може здійснювати відправку копій процесуальних документів сторонам у справі за їх замовленням.

 

ВЕДЕННЯ КАДРОВОЇ РОБОТИ

Штатний розпис

Аналіз штатного розпису Рожнятівського районного суду на 2015 рік свідчить про те, що керівництвом суду своєчасно затверджується штатний розпис суду та вносяться відповідні зміни з урахуванням вимог законодавства.

Формування штату та заповнення вакансій

Згідно штатного розпису Рожнятівського районного суду на 2015 рік затвердженого в. о. начальника територіального управління штатна чисельність працівників суду становить 22 посади, з них: 4 судді та 18 працівників суду.

Станом на 27 травня 2015 року – фактична чисельність суддів Рожнятівського районного суду складає 3 штатних одиниці, та 18 працівників апарату суду.

Розподіл функціональних обов’язків та наявність посадових інструкцій

Розподіл функціональних обов’язків між працівниками апарату суду здійснюється на підставі посадових інструкцій працівників апарату суду, які визначають основні завдання та обов’язки працівників, їх підпорядкованість, права та відповідальність.

Наказом керівника апарату суду № 02-02/1 від 05.01.2015 року затверджено посадові інструкції працівників апарату Рожнятівського районного суду. Кожен працівник ознайомлений з посадовою інструкцією під розпис.

Контроль за виконанням трудової та виконавської дисципліни

В Рожнятівському районному суді приділяється належна увага контролю за станом виконавчої та трудової дисципліни.

Правила внутрішнього трудового розпорядку для працівників Рожнятівського районного суду затверджені загальними зборами трудового колективу (протоколом) 14.01.2011 року. Всі працівники суду ознайомлені з Правилами внутрішнього трудового розпорядку під розпис, а також з Правилами поведінки працівника суду, які є невід`ємною частиною вказаних Правил.

Дисциплінарні стягнення на працівників апарату суду протягом звітного періоду року не накладалися.

Стан роботи щодо проведення щорічних оцінок та атестацій відповідно до Закону України «Про державну службу»

В лютому 2015 року на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 28.12.2000 року № 1922 та загального порядку проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов’язків і завдань затвердженого наказом Головного управління державної служби України від 31.10.2003 року № 122 проведено щорічну оцінку виконання державними службовцями покладених на них обов’язків і завдань за підсумками роботи у 2014 році. Державні службовці ознайомлені з Порядком проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов'язків і завдань.

Бланки щорічної оцінки державних службовців долучені до особових справ, інформацію про проведення щорічної оцінки направлено до територіального управління.

Щодо ведення особових справ працівників та трудових книжок

Особові справи суддів і державних службовців суду ведуться згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 25.05.1998 року № 731 «Про затвердження Порядку ведення особових справ державних службовців в органах виконавчої влади».

У всіх особових справах відображаються облікові дані про працівників і своєчасно долучаються відповідні довідки, сертифікати, грамоти, подяки, тощо.

Присвоєння рангів державним службовцям Рожнятівського районного суду здійснюється у відповідності до Закону України «Про державну службу» від 16.12.1993 року та Положення Про ранги державних службовців, затвердженого Постановою КМУ від 19.06.1996 року № 658. Накази про присвоєння рангу державного службовця зберігаються в особових справах і належним чином відображаються у трудовій книжці.

Всі особові справи працівників апарату суду та суддів Рожнятівського районного суду зареєстровані в книзі обліку руху особових справ, яка прошита, скріплена печаткою і підписом керівника апарату суду, кожен аркуш пронумерований.

Порядок ведення і зберігання трудових книжок працівників суду відповідає вимогам Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої спільним наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України та Міністерства соціального захисту населення від 29.07.1993 року № 58.

Трудові книжки працівників апарату суду та суддів належним чином обліковані в книзі обліку руху трудових книжок, яка прошита, скріплена печаткою і підписом керівника апарату суду, кожен аркуш книги пронумерований.

Всі трудові книжки зберігаються у металевому сейфі, який знаходиться в кабінеті керівника апарату суду. Ведення кадрового діловодства здійснює консультант суду.

В суді реєстрація наказів ведеться у журналі реєстрації наказів.

В Рожнятівському районному суді на 2015 рік складено графік надання відпусток суддям та працівникам апарату суду, який затверджений головою суду. Журнал обліку печаток та штампів суду ведеться на належному рівні. Своєчасно вносяться зміни відповідно до наказів про рух кадрів суду.

Довідки про результати перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади» зберігаються в особових справах суддів.

 

ТЕХНІЧНИЙ СТАН БУДІВЛІ СУДУ, ОХОРОНА ПРИМІЩЕННЯ

Рожнятівський районний суд розташовано за адресою: смт. Рожнятів, вул. Шкільна, 15 в двоповерховій цегляній будівлі. Будинок побудований у 1981 році. Сторонні організації в будівлі відсутні.

Приміщення суду перебуває у державній власності на балансі ТУ ДСА України в Івано-Франківській області (свідоцтво про право власності від 29.06.2005 ЯЯЯ №472038). На даний час ведеться робота по переоформленню свідоцтва про право власності. 27 лютого 2015 року виготовлено технічний паспорт на будівлю. За новими даними площа приміщення становить 1136,1 м. кв., у тому числі підвал – 371,9 м. кв.

Будівля, у якій розміщено суд у більшій мірі відповідає вимогам ДБН В.2.2-26:2010 «Будинки і споруди. Суди», і Переліку вимог, що пред’являються до приміщень районних (міських) судів, затвердженого ДСА України від 15.05.2003 року, погодженого Радою суддів України від 27.06.2003 року а саме:

-         достатня площа приміщення (1136,1 м. кв. при штатній чисельності суддів – 4);

-         кількість залів судових засідань – 4, у тому числі для слухання кримінальних справ – 1;

-         наявні 2 нарадчі кімнати;

-         наявні 2 камери для тримання підсудних та приміщення для конвою;

-         кожен суддя забезпечений кабінетом;

-         належно розміщені архівні приміщення;

-         працівники апарату суду забезпечені належними кабінетами.

Зали судових засідань облаштовано державною символікою. В суді встановлені системи відеоконференцзв’язку та відеонагляду. Технічний стан приміщення можна охарактеризувати як нормальний.

З часу останньої перевірки зусиллями керівництва суду спільно з територіальним управлінням проведено заміну системи опалення, додатково виділено четвертий зал судових засідань, проведено поточний ремонт на 1 поверсі в адміністративному приміщенні суду, встановлено систему відео нагляду з виведенням камер на пост СРСМ «Грифон».

В холі та коридорах суду облаштовано інформаційний куток для громадян, дошка оголошень, зразки заяв, план евакуації населення та інші корисні посилання.

Така кількість вжитих заходів щодо покращення приміщення суду і оптимізації роботи в ньому свідчить про високий рівень керівництва суду та вміння налагодити взаємодію як в колективі так і з іншими державними установами, організувати вжиття всіх необхідних та невідкладних заходів.

Відповідно до Конвенції про права інвалідів, ратифікованої ВРУ 16.12.2009 року та національного законодавства про вільний, безперешкодний доступ до правосуддя людей з обмеженими фізичними можливостями у Рожнятівському районному суді встановлено пандус. Є необхідність у встановленні кнопки виклику при вході у суд.

На виконання спільного наказу ДСА та МВС України від 06.09.2004 року №1003 «Про затвердження Інструкції про порядок організації підтримання громадського порядку в суді, припинення проявів неповаги до суду, а також охорони приміщень суду» кожен суддя забезпечений тривожним брилком (4 штуки), в залі судового засідання для слухання кримінальних справ встановлена тривожна кнопка. Необхідно дообладнати тривожними кнопками зали судових засідань для слухання цивільних справ. Також, відсутні камери схову для речей, які заборонено проносити у приміщення суду.

Відповідно до Інструкції про порядок конвоювання та тримання в судах підсудних (засуджених) за вимогою судових органів, затвердженої наказом Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства юстиції України, Генеральної прокуратури України, Верховного суду України, Служби безпеки України від 16.10.1996 року №705/37/5/17-398 в суді наявний окремий вхід для підсудних та заїзд для конвойних автомобілів, одне приміщення для конвою та 2 камери для тримання підсудних. Проте необхідно здійснити поточні ремонти цих приміщень, обладнати їх відповідно до вимог зазначеної Інструкції.

Забезпечення незалежності та безпеки суддів, працівників апарату суду, охорони приміщення суду, дотримання Правил пропуску осіб до приміщень судів та на їх територію транспортних засобів, затверджених спільним наказом ДСА України та МВС України від 12.09.2005 року №102/765 в Рожнятівському  районному суді поставлено на належному рівні, а саме:

а) встановлена охоронно-пожежна сигналізація (в підвалі в архівному приміщенні необхідно дообладнати);

б) встановлена і цілодобово функціонує охоронна сигналізація Державної служби охорони;

в) забезпечується денне чергування працівниками СРСМ «Грифон»;

г) при вході у суд встановлений стаціонарний метало-детектор;

д) всі вікна у приміщенні суду заґратовані;

е) встановлено систему відео нагляду;

є) головою суду та керівником апарату вжито всі основні заходи для забезпечення безпеки суддів та працівників апаратів судів.

 

ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ:

За результатами комплексної перевірки роботи апарату Рожнятівського районного суду за 2014 рік та 1 квартал 2015 року з питань, що входять до компетенції територіального управління з метою усунення недоліків та вдосконалення організації роботи суду рекомендуємо:

 

Голові суду:

- затвердити план заходів по усуненню виявлених недоліків.

Керівнику апарату суду результати вивченої роботи обговорити на нараді працівників суду, прозвітувати на зборах суддів у відповідності до п. 2 ст. 149 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» та розробити заходи по усуненню виявлених недоліків, а саме:

 

-         здійснювати контроль за веденням діловодства суду у відповідності до Інструкції та Положення;

 

-         ознайомити працівників під розпис з Порядком проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади»;

 

-         підтримувати приміщення суду та прилеглої території в належному стані;

 

-         придбати господарські – будівельні товари (в межах коштів виділених на Рожнятівський районний суд), документи направляти до територіального управління, з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 01 березня 2014 року № 65 «Про економію державних коштів та недопущення витрат бюджету» зі змінами;

 

-         присвоїти інвентарні номери всім основним засобам;

 

-         постійно використовувати нормативно-правову базу законодавства щодо фінансово-господарської діяльності суду;

 

-         встановити кнопку виклику при вході у суд;

 

-         дообладнати тривожними кнопками зали судових засідань для слухання цивільних справ;

 

-         встановити в холі на першому поверсі камери схову для речей громадян, які заборонено проносити у приміщення суду;

 

-         при можливості провести поточний ремонт у приміщенні для конвою та камерах для підсудних у відповідності до вимог інструкції про порядок конвоювання, документи направити до територіального управління;

 

-         встановити в архіві суду пожежну сигналізацію;

 

-         аналітичну довідку щодо перевірки (вивчення) стану організації роботи апарату суду обговорити на оперативній нараді працівників суду і направити до територіального управління розроблений та затверджений план заходів щодо усунення недоліків до 17 червня 2015 року.

 

Голова робочої групи –
Завідувач сектору матеріально-технічного та господарського забезпечення, організації діяльності служби судових розпорядників

 

 

 

 

Члени робочої групи:

 

                                   В.М. Сушко

Начальник відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності

 

                                   В.В. Грицяк

Завідувач сектору організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій

                        М.Ю. Подольська

Головний спеціаліст з кадрової роботи

                                       В.В. Сітко

Головний спеціаліст відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності

                               В.В. Гринечко