flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Робоча нарада по обговоренню готовності до надзвичайних ситуацій та забезпечення безперервної роботи суду.

12 листопада 2018, 10:48

         8-9 листопада 2018 року начальник територіального управління Державної судової адміністрації України в Івано-Франківській області Оксана Рибак  взяла учать у робочій нараді в м.Києві, на якій було презентовано типовий План забезпечення безперервної діяльності суду та настільну брошуру/інструкцію щодо безпеки в надзвичайних ситуаціях, розроблені ДСА України.   

         Робота із забезпечення безперебійної роботи суду в період надзвичайної ситуації розпочалась ще в липні 2017 року за сприянням українсько-канадського Проекту підтримки судової реформи. З української сторони над цими документами працювали представники   Волинської, Запорізької, Івано-Франківської, Одеської областей та міста Києва.

У заході взяли участь: Голова ДСА України Зеновій Холоднюк,  заступник Голови ДСА України Людмила Гізатуліна, радник Голови ДСА України Ірина Войтюк, начальник управління з питань об'єктів державної власності Ірина Галівець, начальники територіальних управлінь Державної судової адміністрації України, працівники управління забезпечення діяльності керівництва ДСА України. З боку українсько-канадського Проекту участь взяли  керівник  Проекту Любомир Маркевич, старший менеджер Управління Уповноваженого з федеральних судових питань Канади Наталія Городецька, експертка з судового адміністрування Памела Райдер-Лахі,  експертка з проведення тренінгів Служби судового адміністрування Канади Юлія Бур’янова.

Учасниками наради прийнято рішення про коротке доопрацювання обговорюваних документів із представниками судів та відзначено потребу подальшого їх розповсюдження в органи правосуддя. Окрім того під час наради обговорено поточні стратегічно важливі зміни у судовій системі, зокрема щодо об’єднання /укрупнення судів, призначення керівників апаратів судів, служби судової охорони тощо.