flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Загальні рекомендації при роботі з Єдиним державним реєстром декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування

Рекомендації при роботі з ЄДРД

Про НАЗК

Доброчесність та запобігання корупції

Декларування

Запобігання політичній корупції

Антикорупційна політика

Конфлікт інтересів

Для громадян

Консультації з громадськістю

Пресцентр

Загальні рекомендації при роботі з Єдиним державним реєстром декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі - Реєстр)

Перед початком роботи з Реєстром:

Початок роботи з Реєстром:

Результатом успішної перевірки буде повідомлення:
Користувача авторизовано.

Якщо при накладанні кваліфікованого електронного підпису виникає помилка, зверніться до кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг , який Вам видав ключ;

Заповнення декларації (повідомлення про суттєві зміни у майновому стані)

Вирішення технічних проблем

  1. Якщо після реєстрації у Реєстрі на вказану поштову скриньку Ви не отримали лист підтвердження реєстрації і при повторному вході до Реєстру видається помилка: “Ви не підтвердили E-mail”, потрібно: 

Перевірити папку “Спам” Вашої електронної поштової скриньки та у разі відсутності листа підтвердження звернутися до служби технічної підтримки (інформація, яку необхідно вказати для розгляду Вашої заявки при направленні на адресу support@nazk.gov.ua наведена нижче).

УВАГА! Якщо не надійшов лист підтвердження, НЕ ПОТРІБНО отримувати новий КЕП. Це не допоможе вирішенню Вашого питання, а навпаки тільки ускладнить його.

  1. Якщо після реєстрації у Реєстрі Ви не отримали лист підтвердження реєстрації і вже отримали новий КЕП, потрібно:

Написати електронний лист у службу технічної підтримки support@nazk.gov.ua з Вашої персональної поштової скриньки, яку Ви будете використовувати для роботи з Реєстром. У темі листа зазначити: Не надходить лист підтвердження, КЕП змінено. У самому листі зазначити Ваше П.І.Б., реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) та правильну адресу персональної електронної поштової скриньки.

Після обробки Вашого листа Ви зможете скористатись функцією “Я змінив свій особистий ключ” (навчальне відео зі зміни електронного цифрового підпису в Реєстрі наведено вище).

У разі успішного подання заявки на зміну КЕП Ви отримаєте повідомлення про прийняття Вашої заявки.

Заявки на зміну КЕП розглядаються адміністраторами системи Реєстру не пізніше наступного робочого дня після отримання такої заявки . Спробуйте здійснити вхід до Реєстру зі зміненим КЕП через деякий час.

  1. З інших технічних питань Ви також можете звернутись до служби технічної підтримки за адресою support@nazk.gov.ua, при цьому:

З одного технічного питання направляйте тільки ОДИН лист до служби технічної підтримки. Направляючи кілька листів Ви тільки створюєте додаткові складнощі у роботі служби технічної підтримки і тим самим затримуєте отримання відповіді на Ваші питання.

Рекомендації при роботі з ЄДРД

Рекомендації при роботі з ЄДРД