flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Порядок організації та проведення особистого прийому громадян у ТУ ДСА в Івано-Франківській області

 ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом територіального управління державної судової адміністрації в Івано-Франківській області   
від 02.08.2010 року № 24                                                              
 
ПОРЯДОК
організації та проведення особистого прийому громадян у територіальному управлінні державної судової адміністрації в Івано-Франківській області
 
1.     Загальні положення
 
1.1. Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян у територіальному управлінні державної судової адміністрації в Івано-Франківській області.
1.2. Основними завданнями посадових осіб, які здійснюють прийом громадян, є:
реалізація положень Закону України “Про звернення громадян” та інших законів, Указів Президента України, актів Кабінету Міністрів України з питань реалізації громадянами конституційного права на звернення;
сприяння у вирішенні проблемних питань, з якими звертаються громадяни до територіального управління, відповідно до чинного законодавства та в межах компетенції.
1.3.  Посадові особи територіального управління, які здійснюють особистий прийом громадян, у своїй діяльності керуються Конституцією України, Законами України “Про звернення громадян”, “Про державну службу”, Указом Президента України від 07.02.2008 № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, та цим Порядком.
 
2.     Організація особистого прийому громадян
 
2.1. Прийом громадян начальником управління, заступником начальника управління проводиться згідно з графіком, що затверджується наказом.
 Інформація про порядок, графік особистого прийому громадян у територіальному управлінні розміщується на веб-сайті територіального управління та на інформаційному стенді територіального управління.
2.2. Прийом громадян начальником, заступником начальника здійснюється за попереднім записом. Прийом Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”, проводиться першочергово.
Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.
2.3. Не допускається з'ясування відомостей про особу громадянина, що не стосуються його звернення.
2.4. Під час попереднього запису громадян на особистий прийом до начальника, заступника начальника з’ясовуються прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання заявника, зміст порушеного питання. Також, відповідальним працівником опрацьовуються документи, інші матеріали, що подаються для обґрунтування громадянином своїх заяв (клопотань), скарг або пропозицій (зауважень).
2.5. Якщо розв'язання питання, з яким звернувся громадянин, не входить до компетенції територіального управління, начальник або заступник начальника територіального управління роз’яснюють, до якого органу державної влади або органу місцевого самоврядування, підприємства, організації чи установи доцільно звернутися, по можливості сприяє в цьому (повідомляє адресу, номер телефону тощо).
2.6. Для забезпечення кваліфікованого роз'яснення порушених громадянином питань, начальник або заступник начальника територіального управління можуть залучати до їх розгляду працівників інших структурних підрозділів територіального управління або одержувати від них потрібну інформацію.
2.7. Повторний прийом з питань, що вже розглядалися в територіальному управлінні, проводиться в тому випадку, якщо порушене питання не було вирішене по суті.
У разі повторного звернення вивчаються матеріали з порушеного питання, з’ясовуються причини, що його викликали. Надаються можливі роз’яснення та необхідна допомога в межах компетенції.
2.8. У разі коли порушене питання вирішити безпосередньо під час особистого прийому неможливо через його складність і необхідність додаткового вивчення, громадянинові може бути запропоновано викласти його у формі письмового звернення.
Подане громадянином під час особистого прийому письмове звернення розглядається в порядку, встановленому Законом України “Про звернення громадян”, і реєструється згідно з Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.97 № 348.
2.9. Термін розгляду пропозицій, заяв та скарг обчислюється з дня, наступного за днем, з якого починається строк (таким днем є день їх надходження та реєстрації в територіальному управлінні), по день направлення заявнику відповіді на його звернення. Якщо останній день терміну розгляду звернення припадає на неробочий день, то останнім днем терміну вважається перший після нього робочий день.
Звернення розглядаються і вирішуються в термін не більше одного місяця від дня їх надходження, враховуючи вихідні, святкові та неробочі дні, а ті, що не потребують додаткового вивчення та проведення перевірки за ними, - невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання.
Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, то начальник або його заступник установлюють термін, потрібний для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 днів.
2.10. Начальник та заступник начальника територіального управління зобов'язані забезпечити прийом усіх громадян відповідно до попереднього запису з урахуванням правил внутрішнього трудового розпорядку територіального  та визначеного графіком часу.
2.11. За відсутності начальника територіального управління прийом здійснює заступник начальника управління.
2.12. У прийомі громадян можуть брати участь їх представники, повноваження яких оформлені в установленому чинним законодавством порядку.
2.13. Громадяни, визнані судом недієздатними, на прийом до керівництва територіального приймаються разом із їх законними представниками.
2.14. У разі необхідності начальник або заступник начальника територіального управління вправі вимагати документ, що засвідчує особу заявника, або підтвердження повноваження на представництво інтересів іншої особи. 
 
3.     Відповідальність за порушення законодавства про звернення громадян
 
3.1. Посадові особи територіального управління несуть цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність, передбачену законодавством України, за недотримання вимог Закону України “Про звернення громадян”.
3.2. Подання громадянином звернення, що містить наклеп і образи, дискредитацію органів державної влади, органів місцевого самоврядування, об'єднань громадян та їхніх посадових осіб, керівників та інших посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі та інших протиправних дій, тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством України.
 
 
4.     Узагальнення, аналіз письмових і усних звернень громадян та забезпечення контролю за їх розглядом
 
Відділ організації діяльності судів, органів суддівського самоврядування, служби судових розпорядників, судової статистики, матеріального і соціального забезпечення, незалежності та безпеки суддів здійснює постійний контроль, систематичний аналіз та узагальнення звернень громадян, щоквартально інформує про це керівництво територіального управління, один раз на півріччя надсилає аналіз по розгляду звернень громадян до Державної судової адміністрації України.