П О Л О Ж Е Н Н Я
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1 Відділ планово-фінансової діяльності, обліку і звітності є самостійним структурним підрозділом територіального управління державної судової адміністрації в Івано-Франківській області.
1.2 Основне завдання відділу планово-фінансової діяльності, обліку та звітності територіального управління полягає в організації бухгалтерської роботи в системі управління і місцевих судах області, з метою забезпечення контролю за економним використанням грошових і матеріальних коштів.
1.3 В своїй діяльності відділ планово-фінансової діяльності, обліку і звітності керується Законом України \"Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні\", Положеннями про Державну судову адміністацію України, тимчасовим положенням про територіальне управління державної судової адміністрації в Івано-Франківській області.
1.4 Відділ планово-фінансової діяльності, обліку і звітності очолює начальник відділу
1.5 Відділ складається з:
- начальника відділу;
- головного спеціаліста;
- провідного спеціаліста;
- провідного спеціаліста.
2. ОСНОВНІ ФУНКЦІЇ ВІДДІЛУ ПЛАНОВО-ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ОБЛІКУ ТА ЗВІТНОСТІ
Основними завданнями відділу планово-фінансової діяльності, обліку та звітності є організація обліку, звітності та контролю в територріальному управлінні.
На виконання цих завдань відділ:
2.1 Складає проекти кошторисів видатків на утримання управління та районних (міських) судів.
2.2 Складає штатні розклади управління та місцевих судів області і подає їх на затвердження в ДСА України.
2.3 Здійснює централізований розподіл бюджетних та спеціальних коштів згідно затверджених кошторисів витрат.
2.4 Здійснює централізований облік витрат на утримання територіального управління і місцевих судів області.
2.5 Складає і подає в ДСА України та територіальне управління Державного казначейства в установлені строки фінансову звітність.
2.6 Складає і подає у встановлені строки податкову і статистичну звітність.
2.7 Нараховує і виплачує заробітну плату працівникам управління та районних ( міських) судів області.
2.8 Проводить розрахунки, які виникають з дебіторами і кредиторами в процесі виконання кошторису видатків.
2.9 Контролює цільове використання грошових коштів і матеріалів, виданих підзвітним і матеріально-відповідальним особам.
2.10 Здійснює контроль за збереженням основних засобів та інших необототних матеріальних активів в місцях їх збереження і експлуатації.
2.11 Систематизує облік положень, інструкцій, методичних вказівок по питаннях обліку і звітності.
2.12 Організовує збереження бухгалтерських документів, регістрів бухгалтерського обліку, кошторисів видатків, штатних розкладів та інших документів.
2.13 Бере участь у проведенні інвентаризації грошовиї коштів, матеріальних цінностей і розрахунків та відображає результати інвентаризації в обліку.
2.14 Приймає фінансові звіти від працників судів.
2.15 Проводить семінари і наради, а також надає пракичну допомого з питань бухгалтерського обліку і звітності.